RUBRIKEN BLIR ....

skolan började med att sitta i kyrkan
å sjunga å  sånt i en timma :o men dt
var helt okej, faktiskt. men sen efter
skolan åkte jag hem med syrran =D
hade assa ont i huvet efter träslöjden ..
dom som var där, vet typ allt? ;) höööhö,
har iaf ont i huvet nu med.

glömde visa min hello kitty julkalender som
jag fick häromdagen (y) jätte söt, hihii!


å igår badade jag oxå, göttans de var alltså. hade inte
duchat eller så sen i ******* ;s hade inte hunnit å massa
sånt dära. men aja, nu är jag fräsh igen!
**HAHA


aja, vet inte varför jag berättade allt detta :o
men jaja, kommentera gärna mera hörni :)

3 första kanske får en länk?
se då till att det blir 3 kommentarer,
annars får ingen länk!
ni som kommenterar
å vill ha länk .. måste ha blogg dessutom. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt med bad hörrö :)

2009-11-30 @ 19:53:27
Postat av: janna (;

jag har redan en länk:D



hiih, det är skönt å bada:D

2009-12-02 @ 18:46:24
URL: http://jannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0